1 martie 2012

Imi este dor sa zgribulesc pe stadion

Mi-am facut marti abonament la CFR Cluj-Napoca. Imi este dor sa zgribulesc pe stadion, sa cant, sa imi sustin echipa favorita, sa injur echipa adversa, arbitrajul, conducerea federatiei si a ligi.
Avand in vedere ca Clujul are acuma 2 echipe in liga 1 suporterii sau mai imputinat, multi venind sa vada fotbal, nu inteleg de ce ca in liga 1 nu prea se joaca fotbal.
Oricum fotbalul cred ca e ultimul motiv pentru care ma duc la stadion. Ma duc sa simt emotia victoriei, a golurilor a faulturilor din preajma careului a tot ce e frumos la un meci de fotbal.
Mi dor sa simt frigul in cioante stand pe un scaun inghetat acoperit cu caietul de meci sau cel putin un ziar. Mi dor sa stau la coada sa intru pe stadion, intre oameni care au o singura bucurie CFR Cluj-Napoca.
Pentru mine inseamna mult mai mult stadionul acesta, inclusiv echipa si performantele acesteia. Putini sunt cei ce isi dau seama ce inseamna CFR Cluj-Napoca pentru mine. Poate intr-o zi o sa aflati si voi. Intrebarea mea e, ce inseamna echipa voastra favorita pentru voi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu