21 martie 2012

Concert Massive Suicide

"Massive Suicide" este o trupa de trash metal cu influente heavy metal din Cluj-Napoca, formata din cinci membri: Victor Sandu(vocal), Sebastian-Paul(tobe), Alex Dancu(chitara), Bogdan Buduroiu(chitara) si Mihai Moga(bass, vocal); doi dintre ei sunt elevi ai liceului de muzica din Cluj. Fiecare membru a mai avut cel putin doua aparitii scenice, iar trupa a mai avut doua reprezentatii.
Massive Suicide
Cea de mai sus e descrierea, zic eu, profesionista, a celor 5 membri. Datorita unuia dintre ei am ajuns si eu la concert; e vorba de Bobo (Bogdan Buduroiu), care imi este verisor. De mult nu am mai iesit la un concert de liceeni, de underground, in care sa ma duc, sa fiu izbit de sunete ciudate care iti gadila simturile auditive.
Intrand in batranul "Music Pub" vedeam doar fete tinere si mese relativ goale, avand in vedere ca era doar ora 20. Simteam parca nivelul de andrenalina ce avea sa creasca in seara cu pricina, dar am lasat totul sa curga pentru a fi din nou tanar, cand nu bagam de seama fumul gros si nici lacrimile pe care acesta le provoaca.
Inceputul a fost destul de greu, prima trupa Strange Fate fiind intr-adevar "strange", asta din cauza ca vocalistul avea corzile vocale innodate, sugestia mea e ca ar trebui sa strige mai mult la asta se pricepe si zgomotul placut al instrumentistilor ar iesi ceva frumos.
Stand departe de public si alimentand papilele gustative cu o bere am avut timp sa ma integrez printre tineretul de acolo, nu ca as fi mosneag, dar nu aveam carja la mine.
Putine impresii iti raman intiparite in memorie. Asa se intampla si cu debutul trupei Massive Suicide cu un cover semnat Judas Priest, piesa Breaking the Law, si au fost epici. O multime de 200 de oameni au inceput sa faca pogo si sa se distreze, imbibati fiind in alcool.
Unul din baieti si-a dat jos tricoul, o fata se plimba printre spectatori cu tigara aprinsa, chitaristul isi legana pletele, vocalistul trimitea multimea in delir. Cu o voce inalta da drumul la o nebunie, care urma sa duureze aproximativ 2 ore. Am intrat la pogo. Am sarit, am dat si coate, mi-am rupt si pantalonii, dar ce conteaza?, in fata ta e o formatie care iti cere sa faci asta. Din margini cei mai putini vrednici impingeau restul rockerilor (asa am ajuns si eu cu pantalonii rupti). A intrat si o fata pana cand a fost rapusa. In intunericul beciului se vedeau doar fragmente luminate da maini, picioare si ghete.
Publicul a fost foarte receptiv la coverurile cantate de tanara formatie, astfel incat trupa a facut o baie de multime, iar publicul i-a sustinut. Un concert memorabil. Felicitari baieti. Tinteti-o tot asa, la urmatorul concert vreau sa vad si originalitatea pieselor proprii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu