26 martie 2012

Duminica la Odeon

The Woman in Black
The Woman in Black (Image via RottenTomatoes.com)
Am fost intr-o Duminica la Odeon. Fara un film anume in minte, vroiam doar sa mergem la cinema. Ne hotaram sa mergem la urmatorul film The Woman in Black cu "Harry Potter".
Deci stateam frumos pe scaune si ne uitam la film cand o spectatoare incepe sa povesteasca cu alta, numa ca nu formau deja un grup de tzatze. Si vorbeau fara intrerupere chiar daca li s-a atras atentia sa taca.
Nu mi-o mai ars de film, am fost nervos doar ca vorbeau alea neintrerupt. Chiar daca filmu a fost peste asteptarile mele in sensu ca am fost speriat si imi aduc si acuma aminte scene din film. Nu cred ca e genul ala de film care sa vreau sa il revad, e genul ala de film care iti ramane in creieri si cand cineva ii pronunta numele ti-l aduci aminte instant, tot firul epic toate scenele interesante si mai ales cele care iti provoaca spaima si cosmaruri.
Va urez vizionare placuta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu