8 martie 2012

Super meciuri

Doua meciuri interesante saptamana asta intre Barcelona si Bayer Leverkusen si Arsenal impotriva lui Milan. Daca le luam cronologic primul a fost mult mai frumos.
Arsenal - Milan (3-0, 3-4)
In tur Milan se impunea cu 4-0 in fata unei echipe a Arsenaului neputincioasa. Returul a stat putin altfel Arsenal a iesit in prima repriza la joc si a facut spectacol terminand repriza cu 3-0 reusind sa remonteze din handicapul de 4 goluri. Suporterii echipei aveau baneruri de sustinere "We believe" si au crezut pana la finalul meciului. Meciul l-am trait l-am savurat am asteptat ca Arsenal sa rastoarne scorul si sa vad fotbal. Am vazut in a doua repriza amandoua echipele au tras mai mult au fortat si incredibil mingea nu a mai atins spatiul porti, pacat ca una din cele doua echipe trebuie sa plece acasa.

Arsenal v AC Milan de pilkook
Barcelona - Leverkusen (7-1, 10-2)
In tur Barcelona a castigat pe Bay Arena cu 3-1 deschizand astfel jocul in retur unde Bayer trebuia neaparat sa inscrie. A fost un meci frumos daca ne luam dupa scor, dar parca nici mie nu prea imi place cand se merge cu mielul la taiat, sau cel putin asa parea aseara. Prima repriza s-a terminat doar 2-0, doua goluri inscrise de Lionel Messi. E greu sa remontezi la pauza o echipa care deja e condusa cu 4 goluri la general. Probabil o cadere a moralului si a poftei de joc impotriva Barcelonei a facut ca scorul sa ia proporti de neimaginat. E greu sa bati Barcelona pe Nou Camp, dar nu imposibil. Meciul de aseara ne arata si de ce. Deja la 4-0 pentru Barcelona meciul era decis asa ca nu prea am fost atras de el, m-am uitat pana la capat, dar nu cu atentia cu care m-am uitat la Arsenal - Milan.

FC Barcelona vs Bayer Leverkusen (7:1) de larrsson

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu