6 martie 2012

Romania trezeste-te

Am trista impresia ca tara asta e condusa de niste lasi. Romania asa cum o stim noi nu e condusa de cei pe care i-am ales. Alesii nostri sunt doar niste marionete pentru cei mari si rai care vor sa ii ia resursele naturale pe costuri minime, pentru cei care vor sa faca din Romania o piata de desfacere. Contrastul in care traim este intre lumea vazuta prin televizor si lumea vazuta in realitate. Exista diverse televiziuni care prezinta cazuri extreme in care batranii nu isi pot plati cheltuielile, deci sunt saraci. In lumea reala ei nu sunt saraci ei au o locuita care valoreaza cateva zeci de mii de euro, ei au un loc unde sa stea, au un loc al lor. Da stiu ca pensile lor nu acopera cheltuielile acelui loc, dar eu nu am nici macar un apartament sau garsoniera sa zic ca ii a mea, deci ei sunt mai bogati decat mine. Probabil as gasi o solutie viabila pentru toti acesti bunicuti si se numeste azil. Va intrebati de ce? Pai ar fi mai multe motive, acolo nu duc lipsa de asistenta, au o mancare calda pe care nu trebuie sa si-o faca si binenteles au ingrijire medicala astfel tinerii care ar trebui sa care in spate si grijile lor pot sa fie productivi in campul muncii. In plus la vanzarea unui astfel de apartament ai putea linistit sa menti cheltuielile cu azilul. Daca ma intrebati pe mine daca mi-as duce parintii la azil va zic din start ca NU. Eu vorbesc de acei batrani care ii arata la televizor, care sunt vai de capu lor si copii lor sunt plecati in tari straine sau nu exista. Revenind, televizor vs realitate. Se tot vorbeste de criza, de cheltuieli prea mari de saracie, dar asta doar la televizor. In realitate lumea nu prea are vreme sa se uite la televizor din cauza ca e preocupata sa isi cumpere haine, mancare sau alte lucruri, netrebuincioase in casa. Daca mergi la mall o sa vezi numa masini superbe, daca intri in mall vezi doar lume cu plase in mana atat batrani cat si tineri. Imi pare rau ca Romania nu mai este lider european la exportul de grane, imi pare rau ca Romania s-a vandut pe bani putini lumii corporatiste din vest. Si imi pare rau ca privesc neputincios la ruinarea poporului Roman incluzand aici traditiile si obiceiurile stravechi.

4 comentarii:

  1. unde ai vazut ba, dementule, batrani in vile?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu batrani in vile dar am vazut batrani in garsoniere, in apartamente si se plangeau de cat de rau o duc(PE ANTENA3). Eu nici macar ap nu am si mie greu sa iau bani din banca sa imi cumpar unul ca ii scump. Dar ei se plang ca nu isi permit din pensie sa isi plateasca intretinerea la ap in loc sa il vanda si sa se mute la azil.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai cunostinte macar existenta unor locuri la aziluri?
    Ai habar cat e coada si ca nu exista asa ceva ?
    Numai destepti pe lumea asta ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai uite are fi o idee de afacere!!! Nu sunt locuri si este cerere mai facem unu profitabilitate aproape maxima.

    RăspundețiȘtergere