5 noiembrie 2012

Cea mai bună shaorma din Cluj

Era seară, oboseala îmi atingea fiecare părticică a corpului. Foamea se dezlănţuia prin sunetele stomacalui. Întreg corpul era în alertă maximă. Frigul intra si prin cel mai gros pulover. Căutam un loc călduţ în care să pot să-mi stăpânii furia foamei.
Acel loc se afla mai aproape decât credeam. Viza a vis de Academia Gheorghe Dima, o shaormerie turcească. Deci pe bune au si televiziune turcă înăuntru. Bucătarul un adevărat expert al shaormei, un om care pune pasiune în cea ce face. Am luat-o, am gustat-o. Pe moment papilele gustative lăcrimau de fericire şi la final furia foamei a fost potolită.

Un comentariu:

  1. Cred ca iti era prea foame :), atunci cand esti lihnit orice ti se pare bun...
    Eu am fost ieri la Oz instanbul shaorma ca asa se numeste, si cu parere de rau iti spun ca e unu din cele mai groaznice din cluj :), in afara de faptul ca stie sa o stranga si e putin mai maricica decat celelalte, da-mi voie sa spun ca e o shaorma naspa, am mancat jumate si restul am aruncato...
    In schimb am gasit alta shaormarie la un colt de strada...era a 3-a pe care o incercam...si m-a lasat profund impresionat...nu stiu pe unde e ca eu nu sunt din cluj... dar daca esti interesat am sa o intreb pe prietena mea :)

    RăspundețiȘtergere