6 aprilie 2012

Pisica blanda, dar speriata rau





Dupa cum era de asteptat, am dus cu chiu cu vai pisica la gradina. Partea cea mai dificila a fost scoatere pisici de sub cada.
Astfel, a trebuit sa il atragem afara cu ajutorul unei bucatii de peste legata de sfoara. Nu am reusit, dar bucata de peste a ramas printre matele de tevaraie de sub cada. Astfel pisica infometata rau a incercat sa vina dupa peste.
more Am facut o poza, de altfel singura cale prin care puteam sa vedem si ce face pisica sub cada. Pisicul nostru era aproape de gaura de iesire. Am decis sa bag mana dupa el si ... am reusit sa il prind. Dupa lupte seculare "care au durat 5 minute" am reusit sa-l scot pe DJ de sub cada. Pe blanita lui tarcata avea plin de panze de paianjen, era murdar rau.
I-am oferit un pic de lapte dupa ce l-am scos sa vada si el ca am cele mai bune intentii. Pe urma a urmat un alt chin pentru el, mersul la gradina cu masina.
Ajunsi intr-un final acolo i-am oferit o camera, mancare, patut (ladita cu un pres in ea). Dar pisica era speriata: a mancat ce a mancat si s-a ascuns. I-am zis ca e de ajuns pentru o zi de spaima pentru ea si am lasat-o in pace.
A doua zi cand am ajuns la gradina DJ era de negasit. L-am strigat, l-am alintat, dar nu a venit. Am inceput cautari masive pe sub pat, pe sub cutii, pe sub tot felu de nimicuri ce erau pe acolo.
Mihaela a renuntat la cautari abatuta, eu in schimb am zis sa mai caut intr-un loc un pic mai atent si l-am gasit - era sub scari ascuns in spatele unor cutii de vopsele.
L-am luat de acolo si l-am dus la mancare. A mancat mamaliguta. Era foarte infometat si speriat. Am mai stat cu el si ne-am jucat sa se simta ca si acasa. L-am plimbat, l-am alintat, pana cand a inceput sa simta si el ca ii in siguranta, dar era mereu atent la orice zgomot ce se auzea. Ciulea urechile si era gata sa fuga inapoi in safezone-ul lui.
Cu timpul sigur se va adapta si va simti ca locul acela e a lui. Un plus pt asta ar fi ca el este un motan tare feroce si deja a inceput marcarea fiecarui coltisor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu