2 aprilie 2012

Despre cum am adus pisica la Cluj

In acest post e vorba despre un tzitz mai special. Il cheama DJ si toata viata si-a petrecut-o la tzara. A avut ce-i drept tratament preferential, fiind cel mai iubit din rasa sa. E o pisica cuminte, care isi face nevoile afara, daca are posibilitatea.
DJ
Acest tzitz despre care povestesc nu a mai calatorit cu masina, asa ca acest drum l-a infricosat, poate peste masura. E interesant cum aceste animale stiu de unde se manevreaza masina, astfel incat, intr-o pauza in care asteptam sa se calmeze a intrat sub pedalele. Pentru a-l transporta, am folosit o cutie de banane, in care am pus un covoras. La inceput se asezase confortabil pe covoras, mai avea putin si adormea. Partea cu condusul a fost cea mai grea pentru ca tot timpul cand acceleram avea tendinta sa iasa din cutie speriat. Am stat putin incordat ca sa nu cumva sa vina in fata sa fac vre-un accident. Am avut mare ajutor din partea iubitei mele, care l-a linistit constant, pana a adormit.
Am reusit sa il aducem cu succes la apartament sa se joace un pic nepotica mea cu el, dupa care sa il ducem la gradina, dar s-a intamplat ca dintr-o disperare a noastra de a-l lasa sa-si faca nevoiele sa il lasam in baie ... s-a bagat sub cada, care din pacate e inchisa cu exceptia gaurii pe care a intrat el. Sta acolo speriat si ne supara pe noi.
Inainte de a-l aduce era un tzitz prietenos care venea la tine, se gudurea, se lingusea doar sa primeasca ceva de mancare si niste afectiune.Acum nu mai vrea mancare, nici apa, cu atat mai putin, afectiunea noastra. S-a izolat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu