11 aprilie 2012

Esti un vegetarian bolnav

De curand am citit un articolas care zice ca "Organizaţia Mondială a Sănătăţii a inclus vegetarianismul pe lista afecţiunilor psihice". Interesant, eu de mult cred asta, ma bucur ca anumite persoane calificate dau asemenea verdicte.
Acest verdict a fost dat deoarce viata unor copii a fost afectata de catre niste parinti vegetarieni.
Din punctul meu de vederea e treaba ta ce mananci, dar o alimentatie sanatoasa mai ales pentru copii in crestere trebuie sa contina carne. Aceasta e plina de proteine si carbohidrati, care ajuta la dezvoltarea armonioasa a copilului.
Impunerea unui regim alimentar bazat strict pe plante unui copil este dovada de comunism si autoritarism. Parerea mea este ca un copil trebuie sa traiasca toate experientele pana la o varsta in care stie sa discearna intre ce ii e lui bine si ce e rau.
Articoul trateaza si faptul ca homosexualitatea nu mai este o boala.
In ultima vreme vad vegetarienii ca si homosexualii, adica ei sustin sus si tare ca mananca plante ca ocrotesc animalele si toate cele, azi maine ne trezim cu parade ale vegetarienilor. Nu cred ca un cuplu de homosexuali care au copii in grija o sa le impuna si lor sa fie homosexuali. Si aici ma refer la niste homo normali. In ultima vreme se duce un razboi de catre Hollywood pentru tolerarea homosexualitatii - John Edgar este un film in care este prezentat un homosexual de succes.
Sa revenim la obsesia vegetarienilor. Am cativa prieteni care mananca numai buruieni si am observat o schimbare de atitudine la ei de cand mananca doar asa. Socializeaza mai putin cu persoanele care nu sunt vegetariene si devini foarte agresivi cand e vorba de mancare, ei vor sa iti impuna sa mananci vegetarian. Exact ca si Martorii lui Iehova, vin cu argumente solide despre ce au citit ei de la cei care ii manipuleaza. Din cate am inteles din articolul din gandul este ca acesti vegetarieni sunt deja organizati in secte. Una dintre ele este Asociatia nutritionistilor. Bun inca o chestie de la care fac rabat mai ales ca doream sa vizitez un nutrionist sa ma ajute sa scap de burta. Pana la urma doar efortul fizic o sa ma ajute sa o dau jos.
Sunteti cuprinsi de aceasta maladie a vegetarienilor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu