14 martie 2012

Bayern face scorul etapei in Champions League


Arjen Robben
Image via Wikipedia
M-am uitat la tot meciul si de data asta de la 4-0 m-am plictisit chiar daca mai erau goluri de dat cum au aratat Mario Gomez si Arjen Robben, m-am plictisit pur si simplu. Oricum parerea mea e ca Bayern a fost cu intregul efectiv pe teren ca de obicei in meciurile de acasa adica 16 oameni toti au sperat intr-o minune si au ajutat la savarsirea ei. 
Momente care au distrus jocul si implicit placerea mea de a ma uita la acest meci:
1. Comentarile absurde ale comentatorilor
2. Ba gol din ofside ba nu o fost ofside
3. Golul anulat a lui Basel(chiar daca nu mai aveau nimic de facut
4. Egoismul lui Robben care putea sa il lase pe super Mario sa marcheze inca o data
5. Faptul ca comentatorii nu si-au facut treaba sa documenteze acest meci cum si-au facuto cu Barcelona
6. A pierdut o echipa de 6 ori mai slaba daca ne uitam la valoarea jucatorilor la un scor echitabil zic eu.
7. Comentatori au zis la un moment dat ca Basel nu are ce cauta in faza asta a competitiei. Ma intreb ce ziceau daca era Otelul in locul lui Basel. Le transmit un singur lucru nu stiu daca ei au ce cauta pe postul de comentator la un meci din aceasta categorie.
Bayern Munchen - FC Basel (7-0, 7-1)
Inceput de meci frumos cum ma asteptam Bayern nu au mai subestimat echipa elvetiana si au atacat din primele minute. Reusesc o egalare prin Arjen Robben. Abia din minutul 45 Bayern prevesteste ce ii asteapta pe jucatori din Basel conducand prin 3-0 la pauza. Basel iasa de la vestiare mai in vena, dar tot Bayern marcheaza prin Mario Gomez. (daca ne luam dupa comentatori toate golurile au fost din offside). De la 4-0 pentru Bavarezi nu a mai contat pentru Basel. Au fost demolati psihic si parca vroiau doar sa mearga acasa. Din punctul ala a fost doar o echipa pe teren si se numea Bayern Munchen.
Eu am o tendinta de a cine cu cei care au mai putine sanse asa ca clar am tinut un pic cu Basel si mai doream inca o echipa surpriza pe langa Apoel.
Felicitari echipei din Bavaria care a jucat formidabil in fata audientei maxime de pe Fussball Arena.


Bayern Munich 7-0 Basel - All Goals de fasthighlights-2012
Enhanced by Zemanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu