15 februarie 2012

Boc in fundul gol

Pentru oricine doreste in Romania civilizatie sa nu se mai uite la Antena1. Am auzit bombe precum ca sunt bolsevice, nu cred o iota, ca au tancuri bolsevice din nou nu cred o iota. Dar ca au monumente de prostie acolo, da asta o cred. Nu stiu cine conduce acest post de prost gust, mai mult nu stiu cine nu e in stare sa ia o decizie capitala si autocompromitatoare sa ii retraga licenta. Intradevar daca cineva retrage licenta Antenelor cred ca incepe cu adevarat o revolutie, nu mai are lumea la ce prostii sa se uite si vine in strada sa lupte. 
Nu prea ma uit eu la televizor, dar si cand o fac sunt mirat si foarte foarte speriat. Putini stiu probabil cine sunt Iulian Pitea si Remus Tudor. Dar cred ca cu toti stim cine este Bianca Dragusanu, Catalin Botezatu si alte rebuturi inculte ale societatii Romanesti. O sa ajungem o tara in care tinta suprema nu e castigarea unei medalii la olimpiade, ci sa ajungi asistenta lui Capatos, sau sa intretin dimineata cu tatele mari la Razvan si Dani. 
Zic si eu, ma gandesc la viitorul acestei tari, din care ma incapatanez sa nu plec stiind ca nu vin vremuri mai bune,  implicit ma gandesc la viitorul copiilor mei care vor fi tentati sa se uite si sa se ia dupa vedetele de carton ale societatii Romanesti. 

 Ce sa mai zic am ramas profund impresionat de un eveniment din trecut, mai exact de Munchen un oras frumos cu o istorie pe masura, deci fiind in mentionatul oras am asistat cu placere la prezentarea campionilor olimpici in fata primariei(Ratthausului), au aratat pe niste televizoare mari traseul care il parcurg prin tara. Zic si eu ca cine ii vede, mai ales dintre copii, ca isi aleg adevarate modele de urmat, si daca ne uitam la istoricul sportiv al Germaniei e de inteles. 
 Revenind la distractiile noastre cu fundul lui Boc pe un post public de televiziune. Este rusinos sa areti asemenea scene si imi pare rau pentru toti cei care s-au uitat. 
Ar trebui sa se faca emisiuni despre adevaratele valori ale acestei tari, doar ca aceste valori adevarate reusesc sa ajunga sus prin munca si nu prin interventii televizate.

2 comentarii:

  1. Pai sincer, nu imi pare rau doar de oamenii aceia care au servit stirea, atat cat si de cei care au vazut-o la tv, cat si de cei care O MEDIATIZEAZA... cam asa ca tine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vezi nu ai inteles nimc eu incerc folosind stirea sa mediatizez tampeniile care ni se servesc zilnic de posturi gen Antena1

    RăspundețiȘtergere