29 martie 2010

No servus_Cluj

Asa a inceput primul concert cu 1 euro din Cluj-Napoca. In rolul principal Pasarea Colibri in formula Mircea Vintilă, Marius Baţu, Mircea Baniciu şi Vladi Cnejevici. A inceput un recital al pieselor din ‘90, dar si unele piese care nu le-am auzit.
A fost minunat, unele piese mi-au ajuns la inima, mi-au facut emotii. O parte din melodiile care le cunosteam le-am fredonat pana am ragusit. La atmosfera a participat si iubita mea fara de care nu ma puteam simti asa bine. Chiar daca am stat in fund pe scaun tot concertu (am refuzat sa intru in multime datorita problemelor care le am la spate) energia multimii a fost transmisa pana in tribune.
Au fost cateva momente amuzante prin prisma autocolantelor cu REZERVAT care erau la meciurile sportive mai multi spectatori ocolind acele locuri.
Evenimentul a fost unul reusit si servus_cluj a reusit sa “downloadeze” o comunitate si sa isi lanseze primul numar care spre surprinderea mea nu continea tone de reclame, sper sa fie pastrat la fel.
Asteptam nerabdatori urmatoarele evenimente servus_cluj.

2 comentarii: