7 aprilie 2010

Paste fericit

Am fost la iubita mea de pasti. Din fericire sta in sat cu bunica mea, asa ca am fost si la ea in vizita. M-am bucurat de tot aeru curat din lume, si de mancaruri alese si traditionale facute din ingrediente naturale. In special oule rosii la care am contribuit si eu cu lipirea de abtibilde au iesit foarte bune fiind de casa.

M-am simtit minunat. A avut cine sa aiba grija de mine:). Imi place foarte mult acolo si sper sa revin cat mai repede. Unde sa mai spun ca am si condus, e a doua oara cand fac drumu asta si sper sa il mai fac. Imi pare rau ca nu am stat mai mult timp acolo pentru aerul curat.

Am revenit la Cluj unde acelasi asfalt mohorat, aceiasi nori de poluare, aceasi tristete de a fi singur. Astept cu nerabdare sa ma mai duc la iubita mea. Astept ca aerul curat si bunastarea de acolo sa imi faca si mai mult bine.

Pana atunci Cristos a inviat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu