16 aprilie 2010

Pizzeria 4 Amici pe urma in Republic

Am fost aseara in pizzeria 4 Amici, dupa o poveste de mai demult ce suna a recomandare.
Aspectele pozitive cuprind in special mancarea de exceptie in special pizza. Am luat o Calzone adusa calda si proaspata cu parmezan proaspat pe deasupra. A fost foarte gustoasa si placuta la privire. Iubita mea a incercat o Capriciosa cu porumb, am gustat si eu si a fost foarte foarte buna chiar si cu sos picant. Ce si bautura inainte si dupa masa am gustat un fresh combinat de gref si portocale care sa zicem continea 90% pulpa, era foarte bun si un cola.
Aspectele negative cuprin in special timpul relativ lung in care ni s-a luat comanda, ospatarul efectiva uitat sa dea o geana si pe la sectorul de nefumatorii astfel a trebuit sa merg sa il intreb pe bucatar daca se serveste si la nefumatori. Alt aspect este faptul ca nu am fost intrebati daca dorim sosuri, astfel a trebuit sa intrebam noi daca primim ketchup sau alte sortimente de sos.
Pe ansamblu e o pizzerie buna nu ma pronunt la nivel de alte mancaruri.  O atmosfera placuta si un loc bun de destindere si de alimentare a stomacului cu diverse sortimente de mancare. Nu stiu daca e bine sau rau dar pe nota era trecut si porumbul extra pentru Capriciosa si sosul picant care nu s-a mai intamplat la alte pizerii. Cel mai probabil o sa revin cu placere acolo. Nota 8 ca si total pentru nivelul de pizzerie/restaurant.
Republic este un local destul de nou  deschis pe str. Emil Isac. Cand am venit de al meciu CFR-ului cu Dinamo din campionat saream in geam sa vedem cum il decoreaza.

Aspecte pozitive, locatie mare aerisita nu am simtit fumul de tigara si hainele inca imi miros a Lenor, locuri berechet dat fiind ca am gasit locuri la o ora destul de tarzie. Servire prompta, cam cum te-ai pus la masa ti se aduce meniul si intr-un timp relativ scurt (cam cat sa te decizi) esti intrebat ce doresti. Am comandat un ceai si iubita mea un fresh de cirese(foarte bun). Ceaiul a fost servit cald si cu stil. Se auto-recomanda ca si un local tipic ceh. Este decorat cu suficiente poze care dau a Praga. In rest multe afise ce te indeamna  sa bei bere. Din meniu cam ce m-a interesat pe mine au bere Budweiser destul de piperata la pret, gin Seagrams si tequila Sierra.
Aspect negativ este baia foarte mica in comparatie cu locatia, sa zicem ca in sala incap un numar mare de persoane cam 60+ care trebuie sa ajunga la doua toalete impartite pe sexe. Oricum ai ce admira cat stai la coada.
In general aspectul localui si atmosfera sunt placute, inclusiv muzica care creaza o atmosfera placuta pentru stat la o poveste. Meniul e cuprinzator si are o gramada de bauturi plus ceva mancare pe timp de zi. Recomand cu caldura localul ca fiind concurenta serioasa pentru restul localurilor. Este cu siguranta un local unde o sa revin cu placere. Nota 8 ca si general pentru nivelul de local.

Un comentariu:

  1. mentionez: era shake de cirese, destul de cald incat frisca sa-ti produca o oarecare greata. deci, bila neagra din partea mea.
    baia e mica, sufocanta, ai ce admira (pe pereti!) dar are si avantaj...incap mai multe persoane deodata :) nu ca as fi incercat, dar...am aruncat o geana ;))

    RăspundețiȘtergere