15 martie 2010

Vremea isi bate joc de noi

Deci nu se poate asa ceva in 15 martie 2010 sa ninga si sa viscoleasca in halu asta. Vreau sa instaurez o greva pe data de 16 martie 2010 in piata Uniri din Cluj-Napoca impotriva starii proaste a vremii. Nu stiu cine e vinovat, sau vinovatii, dar eu vreau sa protestez impotriva iernii. Vreau sa plece ca m-am saturat sa ma imbrac gros. M-am saturat de raceli, m-am saturat de bocanci, m-am saturat de zapada. Vreau ghiocei, lacramioare, branduse si lalele. Singurele vinovate binenteles cu mici exceptii sunt fetele care nu au purtat martisoarele daruite de baieti. Nu conteaza ca ai primit unul, doua, trei toate trebuie purtate sa vestim primavara.

Oricum am vazut ca la moda sunt protestele orice are fi sa protestam. Mai mult pentru a protesta ai nevoie de acord, totusi de ce sa am nevoie de acord sa protestez? Cica sa nu fie ilegal. Bun deci aia se uita la noi cum protestam, ne zambesc, si cand nu mai au chef de noi ne ridica autorizatia de protest. WTF??? Astia pe bune isi bat joc de noi mai mult decat vremea. E timpul pentru proteste de strada, dar sa se mai incalzeasca un pic.

In continuare, cum poti sa protestezi impotriva unei zii nationale a unei alte tarii. Si oare oamenii care au aprobat acest protest nu se gandesc totusi ca relatiile cu acel stat se vor deteriora? Suntem condusi de niste imbecili si trebuie sa ii suportam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu