19 martie 2010

Ce ne pasa noua?

Poate ca postu nu are legatura cu titlu, dar whatever. Stau si ma gandesc pentru ce muncim? E o trasatura a noastra sa muncim sa facem bani si sa mergem mai departe. Oare daca nu am munci nu am putea traii?

Stau si ma uit la colegi fiecare cu pasiunea lui, pentru fotbal, pentru muzica, pentru gadgeturi, pentru masini puternice. Oarea a mea care este? Care este pasiunea mea? Este o intrebarea care mi-o pun in ultima vreme. Recunosc ca tanar fiind imi placea fotbalul, si acuma ma mai duc la meciuri dar parca si-a pierdut din farmec. Ma duceam sa joc basket, dar nici asta nu mai fac. Si inotul mi se pare asa o mare plictiseala. Oare m-am plictisit de viata asta? Oare am nevoie de un pescuit sa ma treazeasca de cap.

Imi placea sa ma duc la concerte in facultate. Ma duceam faceam pogo ma distram, ma extenuam, urlam de raguseam, parca nici asta nu mai imi place. Care este pasiunea care sa ma faca sa fiu emotionat din nou. Totul mi se pare asa plictisitor.

6 comentarii:

  1. Indragosteste-te! si totul devine o pasiune, totul capata culoare. [Re:]Indragosteste-te in fiecare zi! de iubita ta, de zambete, de cafeaua de dimineata, de munca pe care o faci,de soare, de viata, de TINE!

    RăspundețiȘtergere
  2. pai tocmai sunt indragostit imi place ce fac si fac cu pasiune. Imi iubesc prietena, imi place jobul, imi place munca pe care o fac. Imi plac locurile prin care merg problema este ca DE CE? De ce avem nevoie de toate astea?

    RăspundețiȘtergere
  3. Muncim... sa facem rost de bani... sa ne cumparam chestii care ne fac sa ne simtim bine... si care ne dau impresia de libertate... Suntem niste sclavi... cand facem rost de bani ii futem si suntem liberi. Cam asa merge treaba ... Cica sa te indragostesti... mda... cine pula mea are chef de indragosteala cand ti-e pustiu portofelu si esti frustrat ca nu poti face mai nimic fara bani. Hai mai bine sa ne gandim la ziua de maine si cum sa ne-o facem mai placuta

    RăspundețiȘtergere
  4. @Funky Taz: Cum adica "de ce avem nevoie de toate astea?" Ce sunt "toate astea?" Cum ar fi existenta in lipsa lor?...

    RăspundețiȘtergere
  5. Idea de baza era sa gasesc un raspuns, se strang prea multe intrebari. Da "bem" bani si suntem liberi pana la durerea de cap de dimineata. Oricum sunt cateva momente in viata cand ai o singura carare pe care poti sa o urmezi. Si sunt momente cand ai mai multe carari si nu sti pe care sa o apuci si atunci intervine deruta, nelinistea totul. Conform politicilor actuale suntem niste sclavi ai unei societati care ne zice "asa trebuie facut" si porma ne intrebam unde e progresul. Si ce rost as avea eu fara un job? Simplu as putea sa ma bucur de viata. As putea sa vad lumea fara sa ma gandesc tre sa ajung la servici. De ce am eu nevoie de cineva? Pentru ca acel cineva imi face viata mai frumoasa si ma lasa sa io fac si eu mai frumoasa. (cel putin jumatatea in care nu sunt la servici:D)

    RăspundețiȘtergere
  6. Toata smecheria e sa profiti de sistemul de care zici in comment :) Adica... ai ocazia sa iesi din tara doar cu buletinu`, fara nici un ban. Do it! Chiar daca-i de vineri dupa-masa pana duminica seara (cand n-ai servici).

    Sistemul iti da ocazia sa urci pe cel mai inalt multe care-l poti urca si sa tipi ce-ti pofteste inima. Do it! Chiar daca-i dupa servici.

    Ai ocazia sa faci dragoste cu prietena intr-un loc diferit (din casa si din tara) de fiecare data, pana la batranete, daca vrei :) Do it! Chiar daca-i dupa servici :)

    RăspundețiȘtergere