19 martie 2010

Ce ne pasa noua?

Poate ca postu nu are legatura cu titlu, dar whatever. Stau si ma gandesc pentru ce muncim? E o trasatura a noastra sa muncim sa facem bani si sa mergem mai departe. Oare daca nu am munci nu am putea traii?

Stau si ma uit la colegi fiecare cu pasiunea lui, pentru fotbal, pentru muzica, pentru gadgeturi, pentru masini puternice. Oarea a mea care este? Care este pasiunea mea? Este o intrebarea care mi-o pun in ultima vreme. Recunosc ca tanar fiind imi placea fotbalul, si acuma ma mai duc la meciuri dar parca si-a pierdut din farmec. Ma duceam sa joc basket, dar nici asta nu mai fac. Si inotul mi se pare asa o mare plictiseala. Oare m-am plictisit de viata asta? Oare am nevoie de un pescuit sa ma treazeasca de cap.

Imi placea sa ma duc la concerte in facultate. Ma duceam faceam pogo ma distram, ma extenuam, urlam de raguseam, parca nici asta nu mai imi place. Care este pasiunea care sa ma faca sa fiu emotionat din nou. Totul mi se pare asa plictisitor.