24 februarie 2010

Dapoi is scumpe tampoanele

Aseara dupa o minunata seara in care mi-am afumat hainele in Zorki, am plecat cu iubita mea catre casa. In fata la Diesel un tip asa la varsta a doua vindea ghiocei. Era in jur de ora 10 seara, si ce hotarasc eu sa ii cumpar iubitei mele un buchet de ghiocei. Si cum nu ma pot abtine sa nu negociez ce credeti ca s-a intamplat. Ca sa ma convinga imi zice ca ii greu de intretinut financiar o fata si i-am zis, da ca cheltui foarte mult cu ea, (desi nu e adevarat dar trebuia sa o zic ca sa o tin si eu pe a mea sa imi dea ghioceii mai eftin) la care el cu ale lui probleme: “Dapoi si tampoanele lui nevastamea is scumpe”. Am plecat si cu ghioceii mai eftini si razand in hohote. Cel mai fain o fost ca iubitei mele i-au placut replica tipului si ghioceii.

Un comentariu:

  1. Foarte tare :))) bine ca eu am cumparat de la babe si nu mi-au venit cu texte din astea

    RăspundețiȘtergere